3 lipca 2017 r.
Nie tylko banki, ale również ubezpieczyciele starają się nadążyć za coraz większą liczbą osób żyjących w jednym, dobrze zintegrowanym dla nich świecie cyfrowo-fizycznym.
ATRADIUS, światowy ubezpieczyciel należności ogłosił odsłonięcie ATRIUM – swojego nowego portalu do zarządzania ryzykiem kredytu kupieckiego z poziomu przeglądarki. Platforma zostanie uruchomiona w odpowiednich wersjach językowych na poszczególnych atradiusowych rynkach pomiędzy 19 czerwca a 15 lipca.
Atrium Atradiusa jest efektem gruntownego przeprojektowania wcześniejszej platformy „Serv@Net” i położenia znacznego nacisku na tzw. customer's journey; płynne poruszanie się klienta w środowisku cyfrowym i dostarczanie mu wartości dodanej w odpowiednich punktach interakcji z marką w czasie tej podróży.
Podczas gdy Serv@Net był zogniskowany polisowo, Atrium przyjmuje zogniskowanie ukierunkowane na kontrahencie od strony klienta, sprzedającego towary/usługi z odroczoną płatnością.
Bezpośrednio ze strony o danym kontrahencie klient będzie mógł się ubiegać o przyznanie na tego kontrahenta limitu kredytowego i otrzymanie pokrycia ubezpieczeniowego. Ścieżki procesowe zostały skrócone i uproszczone.
Zgodnie z zamierzeniami, Atrium w dużym stopniu pozwoli na oszczędzanie czasu przy zarządzaniu i transferze ryzyka kredytowego oraz przyspieszy negocjacje transakcyjne z nowymi kontrahentami.
Atradius nie zapomniał o brokerach i agentach - Atrium dostarczy im dedykowanych przeglądów i informacji na poziomie polisy lub całego portfolio. Oparty na Oracle portal został zaprojektowany w sposób umożliwiający jego dynamiczne skalowanie wraz z rozwojem technologicznym i rosnącymi potrzebami użytkowników.
Wierzymy, że zastosowane w Atrium Atradiusa technologie informatyczne dostarczą klientom-sprzedawcom towarów i usług, szybkich i wielofunkcyjnych narzędzi do wykreowania dodatkowych obszarów wzrostu.
Czemu bardzo kibicujemy !
(za: group.atradius.com)
Przeczytaj również artykuł Leszka o gwarancjach międzynarodowych.